.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجلیل ازمعلمان نمونه مازندران دراردیبهشت92

شمال نيوز: معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش مازندران گفت: 92 معلم نمونه استانی و کشوری استان در اردیبهشت 92 تجلیل می شوند.

به گزارش شمال نيوز به نقل از مهر، اسکندر عباس پور شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران در باشگاه فرهنگیان ساری افزود: حمزه خانپور الهي از بندپي شرقي، رجبعلي عشوريان از تنكابن، محمد حسين صفايي از ناحيه یک ساري و فاطمه رحماني از نكا به عنوان معلمان نمونه كشوري انتخاب شدند.

وی اظهار داشت: در طرح انتخاب معلمان نمونه تعداد هشت هزار و 964 فقره از مدارك معلمان منتخب در سطح مدارس استان توسط هيئت داوران و ناظران مدارس بررسي شد.

معاون پژوهش، برنامه ريزي و منابع انساني آموزش و پرورش مازندران بيان داشت: سه هزار و 98 فقره از اين مدارك به سطح ادارات آموزش و پرورش شهرستان و مناطق راه يافته كه پس از بررسي آن، تعداد 790 نفر به عنوان نمونه هاي منطقه اي انتخاب شدند.

دبير ستاد بزرگداشت مقام معلم مازندران با بيان اينكه امسال از 92 معلم نمونه استاني و كشوري تجليل مي شود افزود: پس از بررسي 286 فقره مدارك و اسناد منتخبان در مرحله استاني و كشوري توسط هيئت داوران و ناظران استان 88 نفر حائز بالاترين امتياز به عنوان نمونه هاي استاني از بيست و هفت گروه درسي انتخاب شدند.

هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم در اردیبهشت 92 برگزار می شود. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.